BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 28, 2009

all about h1n1 a.k.a selesema B4B1


kekalutan karnival konvo membauatku menjadi penyibok kembali. sabtu ri2 aku join la da konvoikonvo. tok konvo 3 aku ikot road a, g jitra.kali ni aku ikot g padang besar. pas 2 wat muka xmalu kat da one and only pasaraya besar (gak la) kt perth list ni, da store. nk ngatal ada my awek plak. so wat2 slumber kambeng ja la ngacau org kt situ.
ahadnye plak aku tolong la program memancing.apa la aku ni, bukan xpandai nk mancing, tp xda mood kot nk menang. sribu beb adiah 2. nyesal xjoin.
isnin plak a.k.a tadi, unimap dapat cuti xsengaja.hahaha. ni angkara babeng 2 la. dah da suspek dh.
sok aku cuti lagi la.sebab klas aku kat kg y a.k.a why village (sukasuki je aku ni).hahaha..ari2 seterusnya aku kna g kuliah kttmpat lain sebab kg y da jadi kawasan berbahaya. isk2..
wahai rakyat malaysia sekalian, marilah kita mengambil langkah berjaga2 bagi membanteras jenayah ragut n penyakit babi ini.
ahhahahaha..

0 comments: