BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 7, 2009

industrial design

ari ni aku masok lab yg ak cuak2 kucing.apa ye? haaa..industrial design a.k.a senireka perindustrian, kata lec. ak, mr bad.apa yek akan aku blaja dalam klas ni nanti?aku dah cuak bila disebot tentang kreatif.aku melampau nye idea selalu xdapat nak diguna.

terkenang aku tiks amek intro to product dulu.aku wat chocolate tanpa lemak.hahaha.aku kena bunuh ngn prof ak 2.dah 2 aku nye repot xdpt nak prnt lak.mamat poyoes 2 la yg suh kitorg g awai.cmn nk prnt, hp nye printer lembab.hayei toi. so sem ni kna insaf2 la (kot).

tika aku menaip ni aku gak sdang taruk tlinga aku dgn lagu2 dari lenka.lenka,mika n pa tah lagi, aku xpnah dgr pon sblom ni.aku tpengaruh dgn mmbr2 aku la kot.kira ok la dari jadi tunggul.hahaha..

tenet plak cm arem pe tah.beban smacam je.nk cr bnda tok assment nih.n aku perlu hp baru.2 2 hp aku dah k.o. 3310i dah xley pake dah.dah xdgr pa dah spker dia.3650 lak dah wat hal balik.

classic kan hp aku..hahahah..w800 aku g try wat impact test sapa suh.e65 aku lak dh lepas kemana tah.arem tol la.ilang contact aku.nk suh dia blikan la.hehehe..nk yg da buih..nk tiup ptang2..hehehe..

mana payeh ni..g mkn ka g masak..aiyo..

ok..sdia tok g klas sok..

ID !! aku datang..

0 comments: