BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 18, 2010

yeah..


maseh dalam klas..PDE1 kat AMI..

semut tngah kena hentam kat depan..cian hg.t aku plak..Eng. sklill nih..pnt beb kna hentam..kna bnyk tipoo2 n tembak2..salah tembak mati beb.shah plak nk present. sir baru je trang knapa diorg wat cam nih.sbnarnya nk check kekomfidentan (pandai2 je) kitorg. so dia pon baik nye syok la menembak.

hypermesh.softwre yg kitorg gunakan skarang. tujuannya just tok analysis. srnk gak tp pnt r..assmnt bnyk gilor (tmbh2 kau malas). keja plak simple2, tp xda masa, mcm la cos PDE 2..sib bek r diorg xkemut. klu x aku potong seko2 dh. (prasaan along kmp mseh ada)

minggu ni dgr kata PAH (xbrapa dewa mesh), minggu ni da klas. so minggu ni xda la la chooty ujong minggu. tekanan2 pon btambah la.hurmm..nk g brenang..busan..nk wani.

ooppsss.hee..bila tah dpt g ipoh. niat 2 ada, tyme 2 blom ok. dia dok mek lesen. tsng la nk bwk aku.hee..hurmm..tringat kt dia lak. apa dia wat ek. lyn balkis kot..t ble la join kak aku. hh..mlm ni nk cll kak aku la, klu da crdt.hee.

da nk bes dh kot. t la taip2 g.. 

0 comments: